Misschien dat je wat aan deze plaatjes hebt.

En deze heb ik nog uit het vraagtekenveertje topic.

Zoals je ziet ziet mijn er ook iets meer gebogen uit. En de sluit past niet echt goed om de as (als je snapt wat ik bedoel)
moet ie ook op komen maar dat stukje is dunner als waar de tanden zitten oftewel moet je m eerst iets open buigen,plaatsen en dan weer terug buigen en hopen dat ie goed zitMaar hij zit juist op het gedeelte zonder tandjes.
Ja zou best kunnen nadat ik alles weer in mekaar had gezet en ging kicken, klonk niet goedHet lijkt mij dat die beugel eens klem is komen te zitten in het blok en verbogen is. Lijkt me wijs een nieuwe erop te zetten.
Als je dit gedaan hebt monteer je hem op de as zodat hij in de uitsparing in je carter valt.
Daarom eerst ff gewoon alles rond laten draaien als je bijv je carter nog open hebt, kan je meteen kijken of er niks blijft hangen.Ja zou best kunnen nadat ik alles weer in mekaar had gezet en ging kicken, klonk niet goedHet lijkt mij dat die beugel eens klem is komen te zitten in het blok en verbogen is. Lijkt me wijs een nieuwe erop te zetten.
Als je dit gedaan hebt monteer je hem op de as zodat hij in de uitsparing in je carter valt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten