Gezien de codering op de kop (d25) is dit van oorsprong een snorblok.
Dit blok is het zogenaamde A35 blok (membraamcilinder met de carburateur er recht achter). Vaak is deze uitgevoerd met puntenontsteking en nog niet electronisch. Bij jou zie ik geen bobine zitten, dus als je het zeker wil weten moet je ff de linker carterkap verwijderen
De electronische versie is pas ingebouwd bij de A5 blokken. Uiterlijk is daar niet veel verschil aan te zien met die van jou, alleen het schuine spruitstuk en de plaats van het luchtfilter en de geruisdemper (bij jou tussen de frameplaten) aan de zijkant van het frame. Later is er nog eens elektrische start aan toegevoegd en kregen de blokken de codering A52/ A55
Dus jouw Tomos is een A35 serie Tomos met metalen kappen met in het rechter motorscherm een gat voor de bediening van de choke. Ik weet niet het niet zeker, maar gelet op het lage(re) stuur (geen dwarsverbinding), de metalen bagagedrager en de ronde koplamp denk ik dat het een Standaard is. Maar als je het zeker wil weten kun je o.v.v. het framenummer en motornummer aan Tomos Nederland schrijven oor info over jouw Tomos. Het mailadres staat op hun site:
info@tomos.nl
Vwb je andere vragen, je kan gewoon een andere carburateur monteren van Dellortho. Ik neem aan dat je nu een 14/9 (standaard snor) carburateur hebt. Wellicht is het zinvol, als je vaak gaat wisselen van sproeier en opvoeren, het spruitstuk te vervangen door een schuin type en aangepast op de carburateur die je wilt gaan gebruiken.