Kleiner? Ik dacht dat hij dan juist het mengsel niet goed verbrande omdat het mengsel dan te arm was. En dat de zuiger dan 2 keer omhoog kwam voordat het mengsel goed verbrand is. Met een kleinere sproeier komt er toch minder brandstof in het mengsel? Of heb ik het mis?Als jij zegt dat hij 4takt moet er een kleinere sproeier in.
Als ik me niet vergis is het juist dat de zuiger 2 keer op en neer gaat zonder verbranding omdat er juist teveel benzine is die niet in een keer kan eorden vebrandMaar kan je me dan toelichten wat ik in mijn theorie verkeerd bedacht had? Of misschien een andere forumbezoeker?
Ja, dat heb ik allang gedaan, hij rijd nu ongeveer al een maandje. Maar oke dus waarschijnlijk is hij te groot dus. Maar ik weet dus niet zeker of het wel viertakten is wat hij doet, ja het klinkt als overslaan. Het rare is, hij is toen dertijd weg geweest voor een gratis onderhoudsbeurt bij de dealer en daarna is het volgensmij begonnen. Kan dit ook iets anders zijn?Ik lees dat hij 7 jaar heeft stilgestaan, dan zal ik er even nieuwe benzine in doen en ff je carburateur schoonmaken.
Uhm Ja. Heeft je zundap een typegoedkeuring voor nederland? dan kijken ze alleen of de remmen werken enzo en of hij niet te hard loopt! een brommer mag geloof ik 60 maximaal kunnen lopen voor de rdw, daarboven word hij afgekeurd en kan je opnieuw 160 betalen. Heel misschien gaat hij er ook een stukje op rijden op de parkeerplaats. En een kilometer teller die in het donker ook afleesbaar is is verplicht voor brommers.Misschien iets kleiner sproeiertje.
Rdw kut oplichters, mijn zundapp moet binnenkort ook.
Waar kijken ze eigenlijk allemaal naar?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 6 gasten