Berichtdoor shadowranger » 27 dec 2017 07:34
Volgens mijn info is het Revival blok qua ophanging gelijk aan elk ander blok van een "standaard" model. Enige verschil kan zijn dat de cilinder een A55 is ipv een A5. Van de eerste (A55) is bekend dat de uitlaatpoort opening onder een hoek naar voren staat ( naar het voorwiel dus) en de A5 haaks op de grond staat. Als je een uitlaat besteld moet je dus opletten dat je deze besteld voor een A55 of A5 cilinder. In het eerste geval moet je dus een uitlaat hebben waarvan de bocht iets verder omgebogen is om de juiste aansluiting op de cilinder te hebben.
Verder is het belangrijk om te weten of je frame een Euro1 of Euro2 ophanging heeft. De laatste is met 2 gaten en zit dichter op het frame. Hier zijn andere uitlaten gemaakt. Indien je een 1 gats uitlaat (ophanging) op een Euro2 frame wil zetten moet je ook een verloopplaatje kopen van Euro2 naar Euro1.
Tomos A3 DG (1989) ei-cilinder, Encarwi sproeier 50, gaasfilter (50km/uur)
Ik ben niet altijd aanwezig op het forum. Heb geduld indien er dringende vragen zijn