Goedendag iedereen!
graag wil ik gebruik maken van jullie kennis!
recentelijk heb ik een Tomos Revival gekocht.. (Denk bj 2002)
helaas is de cilinder, en de cilinderkop gesneuveld bij het verwijderen van de uitlaat tapeindjes.
maar dat terzijde..
nou moet er een nieuwe cilinder en kop op.. echter wat is nou een verstandige keuze?
wil hem eigenlijk zo "standaard" mogelijk houden..
nu kan ik er een DMP cilinder + kop (en zuiger, zuigerveren etc) op gaan gooien... maar daar lees ik niet al te beste verhalen over.. iets met slechte afwerking oa?..
tevens heeft een kennis recentelijk een DMP cilinder (+zuiger) op een Younster (brom) gezet en dat loopt niet zo mooi?!
alternatief zou een Airsal cilinder zijn.. alleen lijken die zelf geen bijpassende kop te maken (?)
gebruik van de brommer gaat toch altijd eerst minimaal 2.5KM 30km zone worden alvorens harder te mogen van de wet.. weet niet of het dan nog echt uitmaakt tussen gietijzer en aluminium?