Hij liep eerst wel goed zonder valse lucht voordat ik moest lassen en toen had ik geen rook.Geen idee of je eerst valse lucht had bij de koppakking want dan loopt hij nu rijker als hij geen valse lucht meer heeft, dat zou de rook kunnen verklaren.
Enkele minuten, niet heel lang dus. Maar dit zou best kunnen had wat meer 2t olie gebruikt dan vorige keer. Hoe zou ik dit het beste kunnen checken? Kop eraf halen en de cilinderwand een beetje schoonmaken?Misschien veel olie gebruikt met de cilinder monteren, hoe lang heeft hij daarna gelopen?
Ik heb zo'n zwart kapje wat er standaard op zit als je een nieuwe carb koopt. Voor een standaard luchtfilter heb ik het juiste frame niet.1 op 40 kan nog wel voor een nieuwe cilinder en zuiger.
Welk luchtfilter gebruik je want sproeier 66 is bij mij te klein met een 65 cc en 15 mm met een bewerkt luchtfilter.
Dacht dat ik er sproeier 70 in heb.
Deo test heeft niks opgeleverd, er blijft wel benzine staan in mn gaasfilter tegen dat schuine randje. Zijn krukas keerringen een beetje makkelijk te vervangen?Je moet ergens valse lucht hebben want met sproeier 76 zou de bougie zwart moeten zijn.
Dus valse lucht zoeken dmv een deo test, mocht je met de deo test geen valse lucht kunnen vinden dan kunnen de krukas keerringen lek zijn.
Nog steeds niet voorbij. Voetpakking vervangen en trekt nog steeds valse lucht. Begin het idee te krijgen dat de cilinder niet goed op het carter aansluit. Zal de tapeinden binnenkort vervangen voor hoogwaardige zodat ik hem goed strak kan aandraaien en dan gelijk ook even de koppakking vervangen. Als hij dan nog steeds lekt sluit ie niet lekker aan.En wat is het resultaat geworden?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 gasten