Ik vraag mij af of de kleuren bedrading van het contactslot en het motorblok ergens contact met elkaar hebben of 2 verschillende draadbomen zijn. Het feit dat er zomaar dingen zijn losgeknipt geeft al te denken.
Los daarvan zie onderstaande schema. Ik heb mij gebaseerd op het electrisch schema van de Revival 2009 in onze
wiki
De kleuren kun je volgen in dit schema. Door op de afbeelding in de wiki te klikken kun je deze vergroten en eventueel verder inzoomen.
De belangrijkste zijn:
- rood is de draad naar de spanningsregelaar (B+) en startrelais. Deze zit gekoppeld met de + van de accu.
- bruin is massa
- de zwart-witte draad zal waarschijnlijk de doorverbinding zijn in je contactslot zoals de uit-knop op je stuur. koppel deze aan de zwarte draad bij je bobine of ander plek waar de by-pass zit aangesloten.
Verder dit:
- oranje is voor je olie-niveau (2-takt mengsmeringtankje). Deze zit gekoppeld aan de indicatielamp. Als je die niet hebt kun je hem ook aftapen.
- de blauw-witte draad ken ik niet, misschien indicatie knipperlichten?
Het lijkt me wel zinvol eerst de draden door te meten voordat je eea aansluit. Dit om kortsluiting te voorkomen. Ik vind het raar dat een kleur niet bij de andere uitkomt.