• Frontpage
  • Forum
  • Wiki
  • Onderdelen Shop
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Zoek
  • V&A
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Forumoverzicht
  • Zoek

Achterwiel centreren

Net nieuw op dit forum, of twee linkerhanden? Dan is het beginnersforum iets voor jou. [wil je ook supporter worden voor dit forum? meld je aan voor de groep supporters ;)
Forumregels
Om u goed te kunnen helpen hebben wij een support template gemaakt.
wilt u zo vriendelijk zijn om deze in te vullen bij een nieuw topic! --> mededeling
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
6 berichten • Pagina 1 van 1
Mleguijt
Tomosforummer
  • Citeer

Berichtdoor Mleguijt » 01 mar 2020 12:15

Hi ik ben een standaard beginner in de Tomos wereld, net mijn eerste Tomos aangeschaft (Quadro, 2005) en ik moet nog erg veel leren :mrgreen:

Ik zag een melding over een support template invullen.. helaas lukte dit niet. Sorry voor het ongemakt :?

Nu naar het probleem, heb heel het internet afgestruind maar niks gevonden helaas terwijl het mij niet heel bijzonder lijkt..

Mijn achterwiel heeft aan de rechterkant bijna geen ruimte meer (loopt bijna tegen de zijkappen aan) en aan de linkerkant kan ik er pakweg 2 duimen tussen steken. Hij loopt gewoon en het gaat nog goed maar ik wacht liever niet af totdat ie een keer stukloopt.

Ik hoopte dat het een kwestie was rechtermoertje aandraaien en linkermoertje losser alleen ik heb links geen milimeter schroefdraad meer over..

Is er iemand die weet hoe ik dit het meest makkelijk kan oplossen? Ik zou er erg mee geholpen zijn!

shadowranger
Forum Admin
Forum Admin
  • Citeer

Berichtdoor shadowranger » 01 mar 2020 14:44

Staat de achterbrug recht in het frame? Loopt de ketting mooi recht over de tandwielen (dit kun je zien door van achter over de ketting te kijken)?