Heb in het verleden een tomos standaard gehad die 40km/u ging.
Wil nou een andere tomos gaan opknappen die al 1 jaar zeker in de berging heeft gestaan.
Nou vraag ik me wat dingen af..
1. Wat is zo de beste setup om een tomos snor 35km/u laten gaan met een speedy uitlaat?
(weet dat hij dan 5km te hard gaan, maar dat risico durf ik wel te nemen)
Zal zelf te denken aan:
(twijfel om er een bromkop erop te zetten i.p.v een snor kop) (hoop dat de response van de motor dan wat sneller word)
Snor cilinder en snor zuiger
Speedy
DO 14/9
26 vtw
31 atw (wetend dat die met 28 ATW waarschijnlijk al 40 zal kopen wat voor mij iets te snel is m.b.t eventuele staande houdingen.
2. Wat is het effect van een bromzuiger in een snor cilinder (snap dat het harder loopt, maar kan je dan niet net zo goed een bromcilinder en brom zuiger in 1 keer plaatst)
3. Wat is het effect van een bromcilinder kop op een snor cilinder met snor zuiger? Heeft dat wel zin of kan je bij een snor cilinder setje beter gewoon de originele snor kop erop houden.. Weet overigens wel de verschillen tussen brom cilinder kit en snor cilinderkit.
4. Weet iemand misschien of dat je een tomos van na 2005 ook zou kunnen keuren bij een plaatselijk RDW locatie i.p.v dat je helemaal naar Lelystad toe moet (wil de tomos in de toekomst naar een bromfiets keuren)