Dan verdenk ik toch een krukaskeerring die kapot is.sanderkelder schreef:heb als het goed is nergens valse lucht alle pakkingen zitten goed sluitend. voor de rest is de setup gewoon standaard. heb een *standaard luchtfilter. *standaard dellorto 14/12 carb. 50 cc (high preformence op dit moment) en een tomos next trugloop met technigas demper. enig idee ?

ik heb het nog geprobeerd met de oude cilinder. toen wou hij iets langer draaien. heb zelfs 10 meter kunnen rijden met 5 km per uur en toen had hij geen kracht meer over en viel hij uit. toen weer die nieuwe 50 cc er op gelegt en zonder uitlaat wil hij iets langer draaien maar niet lang genoeg om het wiel of iets te laten draaien.

sanderkelder schreef:jups. dat zijn de symptonen. met choke heb ik geprobeerd en draait hij net iets langer door. dus ik zou de keerring moeten vervangen. maar simpel gezegt neemt de zuiger die naar beneden is transmissie olie mee uit zijn blok en duwt dat mee naar de ontbrandingskamer. het probleem wat ik had begon heel langzaam. eerst heel klein beetje gestotter en als hij koud was deed hij het nog wel maar hoe warmer bij was hoe slechter hij ging optrekken en dat ge hruung hruunng kreeg. kun je misschien een topic vinden of zelf uitleggen hoe ik die keering moet vervangen ?
alvast bedankt. ben hier hoop mee opgeschoten.
mvg sander

dankuGebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten