
Afgelopen september gekocht als tweedehandsje.
volgens de dealer altijd door een oud vrouwtje als boodschappenbrommer gebruikt.
enfin, 200 euro'tjes wou ik er wel voor neertellen, ook al was hij in een niet al te beste staat.
hij liep toen met moeite 30, alles was standaard en de schokbrekers achter waren gebroken

Sinds dien heb ik er al veel aan veranderd.
even alle verbeteringen op een rijtje:
- Nieuwe chromen achtervering
- Bullet uitlaat er onder
- Achterlicht vervangen
- Ontsteking naar brom
- ATW van 33 naar 28
alles ook goed schoongemaakt (carb, luchtfilter, enz) en hij liep lekker rond de 45.
Allemaal leuk en aardig, tot 'ie op een dag onder het rijden ineens uitviel. Ik wou hem weer aankicken maar de kickstarter zat muurvast. Ik dacht aan een vastloper in de cilinder, maar dat was het niet. Het blokje was intern vastgelopen. Aangezien het blokje al aardig verrot was besloten om een 2dehands blokje van marktplaats te halen. Zo gezegd zo gedaan, alleen was de ontsteking ervan kapot. Toen heb ik samen met n vriend met veel, zeer veel moeite mn oude ontsteking passend gemaakt op mn 'nieuwe' blokje. Toen liep 'ie weer lekker, maar niet geweldig hard.
weer wat dingen aangepast:
- spuitstuk ontgrenst
- luchtfilter vervangen door panty <O~
- sproeier paar maatjes omhoog
- nieuwe, snellere zuiger (met gaten, jeweetzelluf)
- zijstandaard erop
genoeg gelult, hier een paar foto's van hoe hij er nu bij staat:



Inmiddels powerfilter gehaald bij de brommerboer, meteen er op gezet.
Ook een puch HD-kop besteld bij Jarno's puch shop.
HD-kop inmiddels aangekomen en gemonteerd.
hier wat nieuwe foto's:




en dan eindelijk ook een filmpje!
sorry voor de (***) kwaliteit, mobieltje vasthouden tijdens het rijden hè

http://s802.photobucket.com/albums/yy30 ... _A0015.flv
en ff n vraagje, bougie is deze kleur:
wat zeggen jullie? goed zo? kleinere/grotere sproeier?

Reacties/tips/commentaar = altijd welkom
