Dus Paffer?Wel... Vette "4"L in vlammen... euh ik denk 12? wat denken jullie?
Een 2 of 3L heeft een ander frame, daar past zo'n blok simpel weg gewoon niet in zonder daar eerst flink aan te slijpen en te lassen. Verder zijn de 4tjes uit te breiden naar een 5bak maar dat is alleen interesant als je daar genoeg vermogen voor hebt. Dus op naar de 60cc of meer als je deze vol wilt benutten. De L slaat voor luchtgekoeld, je hebt ook de E versie en dat staat voor rijwindgekoeld.
De voorvork was de langste in de *standaard lengte maar volledig waardeloos! Zelfs met stabilisator moet ik het stuur telkens weer recht zetten als ik weer eens flink heb geremd met voor.
Vandaar dat ik besloot een scooter vorkje te gaan verbouwen naar een serieuze no nonsens Tomos 4L vork.
Mijn puch heb er nog altijd 3 hoor.Meestal hebben die er 2 volgens mij.
2 versnellingen automaat ja, zogenaamde autoshifter.Ikweet zeker dat er puchies zijn met 2 schakel
[ Post made via Mobile Device ]
Zou je ´m niet beter in 1x kunnen verkopen?THX
Hoop binnenkort meer over de vork te kunnen posten.
Qua uitlaat... doe een bod. Alles is immer te koop
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten