Haha bedankt!
Ik heb al het een en het ander gedaan. Namelijk:
- De remmen gefixt: Voorrem mistte de holle kies in de remhendel en achter is uit elkaar gehaald en gereinigd. Hij remt nu maar wel maar niet zoals ik het eigenlijk wil. Een keer maar 2 rem revisie setjes halen.
- De uitlaat heb ik ontkoold en heb op de cilinder de schroefgaten voor de uitlaat uitgeboord en gewoon twee boutjes in geschoven en de uitlaat vast gezet met moertjes op de boutjes. Is niet netjes maar werkt net zo goed als een tapeind.
-Zadel is nog niet vervangen, moet ik er nog ff één voor zoeken.
- Heb kwa uiterlijk niet veel gedaan, alleen blok er onder uit gehaald en schoon gemaakt, het frame ook. Voorspatbord ontdaan van verf met afbijt, hij is nu mooi chrome. Hetzelfde gedaan bij die strip op de tank en de tankdop.
Daarnaast begon het blok flink te kraken na een stukje gereden te hebben. Heb de olie afgetapt (de hoeveelheid paste in een shotjes glas
) Zuigerstopje gehaald en koppeling + versnellingen er uit gehaald. Alles ziet er nog netjes uit alleen lag het vraagteken veertje los in het carter. Heb deze vervangen en nieuwe ATF gehaald. Blokje klappert en kraak nu niet meer, alleen nog het bekende knikker geluid(niet zo heel erg overigens.)
Vond ook dat hij niet zo snel ging
Dus heb de begrenzer in de inlaat eruit geslagen en heb de ontsteking op bromstand gezet. Blokje loopt nu echt lekker.
Wat zit er nog in de planning:
- Rem revisie voor en achter
- Ooit nog een keer de gehele cilinder vervangen ( Bromkop, cilinder en zuigerset)
De kapjes en kenteken zitten er nu wel op en het achterwiel is weer schoon maar zo staat hij er nu bij: