Updates onder
Hallo,
ik ben nieuw op dit forum, en ik heb laatst een nieuwe Tomos gekocht!
In dit topic wil ik jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen, en wil ik mijn brommer laten zien!
Ook wil ik me bij deze voorstellen;
Genoeg geluld ik zal hem eerst wel even laten zien!
Dan moet dit hem zijn
Aha
Deze brommer heb ik vorige week gekocht. Het is de bedoeling, dat ik er mee naar school ga rijden. Als ik de leeftijd van 16 ben gepasseerd, wat nog een klein maantje duurt.
Voordat ik er mee naar school ga, wil ik er nog het een ent ander aan doen
Zo wil ik : - een digitale km teller instaleren
: - misschien een andere uitlaat eronder zetten ( in overleg met mijn portomonee
)
Dat zijn eerst mijn plannen
Update 25 Mei 2009
Wat ik nog niet verteld heb is dat ik nog een brommer heb, ook een Tomos.
Deze gebruikte ik eerst altijd als cross-tomos, en dat is hem toen fataal geworden
Maargoed, afgelopen zaterdag heb ik samen met een kameraad dat hele ding uitelkaar gesleuteld.
Een van de eerste dingen die we deden was de carter olie eruit laten lopen. En tot onze verbazing kwam er nog geen 50cc van de oorspronkelijke 220cc olie uitlopen
Maar behalve dat zag alles er vanbinnen (volgens ons dan) nog niet zo slecht uit.
Verhaaltjes zijn saai
Foto
4 Juni 2009
Zo, Ik kan sowieso al een punt van mijn lijstje doorstrepen, want ik heb een digitale kilometer teller geinstaleerd.
En het andere punt streep ik ook door, omdat ik geen nieuwe uitlaat meer ga kopen, komt misschien nog wel, maar eerst sowieso niet
Volgens mijn digitale km teller loopt mijn brommer 55,5
Dat is ook wel wat ik een beetje had geschat
Nog 2 weken en dan ben ik 16.
Als het goed is, ga ik 24 juni mijn theorie voor mijn brommer (proberen) te halen.
Nou hopen dat dat gaat lukken en dan horen jullie het wel
Update(tje) 12 juni 2009
Ik heb vandaag mijn brommer nog niet gezien, maar ben er achter de pc meebezig geweest.
Hier het resultaat:
Hij heeft op deze foto zwarte velgen
Enn Chrome schokbrekers....
Ik weet nog niet of ik dit ga realiseren
Maar ik vind er wel stoer uitzien
20Juli 2009
Hoi,
Objective Achieved: Rijbewijs gehaald, (een maand geleden) dus dat wisten jullie wss al, Maar ik had het hier nog niet gemeld. Dus bij deze...
Ik heb ook mijn 2e tos verkocht, die zwarte, ik heb er in totaal 60 euro voor gevangen, terwijl hij niet liep en alles eraf lag...
Vond ik wel een leuke deal.
Ik ben er nog niet over uit of ik mijn velgen zwart ga spuiten... maar dat horen jullie nog wel.
Meer heb ik niet te vertellen
Tot de volgende