maja euhm ik heb het er nu al een uur op zitte en het is nog steeds vloeibaar ? ik heb hiervoor al na half uur geschraapt
  maja euhm ik heb het er nu al een uur op zitte en het is nog steeds vloeibaar ? ik heb hiervoor al na half uur geschraapt  maar niet alles kreeg ik er af.. toen heb ik met föhn verwarmt
 maar niet alles kreeg ik er af.. toen heb ik met föhn verwarmt  maar het blijft behoorlijk vloeibaar
 maar het blijft behoorlijk vloeibaar Om hem schoon te krijgen moet je minimaal 4 lagen gebruiken. Ik gebruikte zo'n staalborstel op een boor om de verf eraf te krijgen, werkt goed en het metaal glimt dan meteen.
 Om hem schoon te krijgen moet je minimaal 4 lagen gebruiken. Ik gebruikte zo'n staalborstel op een boor om de verf eraf te krijgen, werkt goed en het metaal glimt dan meteen. 

dan doe je tog echt iets verkeerd, ik spoot het er met 5x smeren gewoon af.
 dan doe je tog echt iets verkeerd, ik spoot het er met 5x smeren gewoon af. 
 ik ga dat goeie idee van tosser maar is proberen, sjaak ik denk dat pim gelijk hebt.. je maakt waarsch diepe krasse die je dan weer weg moet werken, maar bedankt ieder geval en ik hoop dat het er na 5 keer smeren beter uit ziet 8-| 4e laag zit er nu op en morge ochtend weer lekker schrapen
 ik ga dat goeie idee van tosser maar is proberen, sjaak ik denk dat pim gelijk hebt.. je maakt waarsch diepe krasse die je dan weer weg moet werken, maar bedankt ieder geval en ik hoop dat het er na 5 keer smeren beter uit ziet 8-| 4e laag zit er nu op en morge ochtend weer lekker schrapenZo heb ik het ook precies gedaan, eerst met 180 schuren + staalborsteltje en toen 600 waterproof, dit is het resultaat tot nu toeMet 2x kom je er echt niet hoorOm hem schoon te krijgen moet je minimaal 4 lagen gebruiken. Ik gebruikte zo'n staalborstel op een boor om de verf eraf te krijgen, werkt goed en het metaal glimt dan meteen.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten