Ik rijd nu een quadro e-start snor. Zit blok onder met elektrische start, met groot (start)tandwiel etc op vliegwiel gewoon ori dat gedeelte
 . Eerst met standaard uitlaat starte hij REDELIJK elektrisch, ik moest gas helemaal dichthouden en dan 5sec lang startknop ingedrukt houden (vond hem toen al niet zo goed starten als mijn scooter). Nu heb ik een techno circuit uitlaatje en sindsdien is hij niet meer te starten (elektrisch) Startmotor ed zitten allemaal goed, en hij pakt het vliegwiel ook gewoon, toch krijg hij hem niet gestart
 . Eerst met standaard uitlaat starte hij REDELIJK elektrisch, ik moest gas helemaal dichthouden en dan 5sec lang startknop ingedrukt houden (vond hem toen al niet zo goed starten als mijn scooter). Nu heb ik een techno circuit uitlaatje en sindsdien is hij niet meer te starten (elektrisch) Startmotor ed zitten allemaal goed, en hij pakt het vliegwiel ook gewoon, toch krijg hij hem niet gestart  hoe starten jullie je tomos elektrisch? vol gas? ofzo? of hoe doe je dit het beste? en weet iemand hoe dit zo kan, zou toch mooi zijn als alles het deed, het zit er niet voor niets op
  hoe starten jullie je tomos elektrisch? vol gas? ofzo? of hoe doe je dit het beste? en weet iemand hoe dit zo kan, zou toch mooi zijn als alles het deed, het zit er niet voor niets op 

voel ik me nu dom?
  voel ik me nu dom?  hoe dom dat ik dat niet zelf ontdekt heb
  hoe dom dat ik dat niet zelf ontdekt heb  

het toerental daalt meteen een stukkie, en bij mij is het zo dat die ratel dan meteen weg is
  het toerental daalt meteen een stukkie, en bij mij is het zo dat die ratel dan meteen weg is