waarom start je niet een projectje met al die snelle rotzooi die je hebt liggen

haha, vast niet om de snelheidhaha jaja nieuwe remmen komen eraaan!
enneh jah die skoeter zat me wel VOL aan te kijken toen ik langs hem reed hehe

neeuh zo hard gin k daar niethaha, vast niet om de snelheidhaha jaja nieuwe remmen komen eraaan!
enneh jah die skoeter zat me wel VOL aan te kijken toen ik langs hem reed hehe
ja gewoon echt iets project matigs, dit is ook wel project idee alleen tis ook nog je school tos , gewoon echt sprint projectjeProjectje? dit is toch eigenlijk ook een soort project? en ja ik kan wel iets doen ja, heb toch nog een zwart frame zonder kenteken ligge en nog een ouwe voorvork enzo hmm wel een goed idee eigenlijk.

Dus zo orgineel vind ik het niet, verzin wat cools als voorlamp, maak desnoods zelf wat.
  Dus zo orgineel vind ik het niet, verzin wat cools als voorlamp, maak desnoods zelf wat.  
 Gelijk heb ik ook eventjes de remmen die ik heb gekocht gemonteerd alleen mijn voorremkabel brak meteen( was nogal gaar) maargoed alleen met mijn achterrem rem ik nu al beter dan met voor+achter van mijn vorige remmen!
 Gelijk heb ik ook eventjes de remmen die ik heb gekocht gemonteerd alleen mijn voorremkabel brak meteen( was nogal gaar) maargoed alleen met mijn achterrem rem ik nu al beter dan met voor+achter van mijn vorige remmen! 

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten