maar als ik ging rijden deet hij het soms perfect maar dan als ik gas los liet omdraaide en weer gas gaf dan pakte hij hem af en toe wel en dan weer nie dus met vol gas viel hij nie uit maar pakte dus af en toe wel en dan weer nie
 maar als ik ging rijden deet hij het soms perfect maar dan als ik gas los liet omdraaide en weer gas gaf dan pakte hij hem af en toe wel en dan weer nie dus met vol gas viel hij nie uit maar pakte dus af en toe wel en dan weer nie  maar met te grote of te kleine sproeier moet hij toch wel gewoon stationair lopen ?
 maar met te grote of te kleine sproeier moet hij toch wel gewoon stationair lopen ? 

hoe hard zou die gaan als ik alleen nog een 14/12 carb erop zet trekt die ook harder op?
 hoe hard zou die gaan als ik alleen nog een 14/12 carb erop zet trekt die ook harder op?
Ontstekingstijdstip nog wel ok? Dat de bougie vonkt wil nog niet zeggen dat deze ook op het juiste moment vonkt. Misschien je vliegwiel verschoven op de as door ontbreken van spietje?krijg ook als ik gas inhoud en kick een plof uit de uitlaat behoorlijk hardiemand een iedee ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten