vuiltje in de carbIk heb ook een vraag, me snorbrommer liep goed, hield niet in.
Nu heb ik afgelopen zaterdag me ketting gespannen, en nu loopt die niet zo goed meer, als ik met choke rijd rijd die beter dan zonder choke. Eigenlijk moet de choke wel open anders gaat die van 30 naar 25 en 20.
Maar de sproeier enzo zijn pas geleden vervangen, wanneer ik de ketting gespannen heb, ontstond het probleem

bedakt voor je reactie, en hoe moet ik da schoonmaken? gewoon luchtfilter eraf halen of wat?
Vond al raar, want hij reed gewoon goed maar nu

, mijn sproeier maat is 53, ik heb alle maten vanaf de 50 tot 58 geprobeerd, alleen op de 53 loopt hij goed tenminste als ik iets minder gas geef. Weet iemand waar dit aan kan liggen. Ook maakt ie een hoop toeren als ik op de 35 blijf als ik harder ga dan is er veel minder herrie en trillingen. wie o wie weet wat er aan de hand is.
 , mijn sproeier maat is 53, ik heb alle maten vanaf de 50 tot 58 geprobeerd, alleen op de 53 loopt hij goed tenminste als ik iets minder gas geef. Weet iemand waar dit aan kan liggen. Ook maakt ie een hoop toeren als ik op de 35 blijf als ik harder ga dan is er veel minder herrie en trillingen. wie o wie weet wat er aan de hand is. 

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], Semrush [Bot] en 9 gasten