Beter maak je even een tutorial van hoe je die bussen erin doet want dan maken andere mensen die fout niet meer
 Beter maak je even een tutorial van hoe je die bussen erin doet want dan maken andere mensen die fout niet meer 

Hier had ik overheen gelezen dus het is al te laatmooiBeter maak je even een tutorial van hoe je die bussen erin doet want dan maken andere mensen die fout niet meer

wil je foto's maken, is je camera er weer mee gekapt, is gelukkig pas de 454534584234584e keer
  wil je foto's maken, is je camera er weer mee gekapt, is gelukkig pas de 454534584234584e keer   

) alleen nog niet met de velgen die er uiteindelijk opkomen
 ) alleen nog niet met de velgen die er uiteindelijk opkomen
 de "quadro" is geen quadro
 de "quadro" is geen quadro  het is dezelfde tomos als op de eerste foto, de tomos op de eerste foto bestaat nu niet eens meer
 het is dezelfde tomos als op de eerste foto, de tomos op de eerste foto bestaat nu niet eens meer 

En alles is niet echt netjes gedaan, kijk is naar die velg striping
 En alles is niet echt netjes gedaan, kijk is naar die velg striping 

wat denk jij nou, dat ik rood met geel ga combineren
 wat denk jij nou, dat ik rood met geel ga combineren  Er komen hele andere velgen onder, Stervelgen van een A3 DG Disco met of een gepolijst randje, of een rode velgstreep.
 Er komen hele andere velgen onder, Stervelgen van een A3 DG Disco met of een gepolijst randje, of een rode velgstreep.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten