En je Tomos Taxi ziet er nu veel beter uit met hoog stuur
 Waarom moeite doen als het niet nodig is, ik heb alleen alles goed schoongemaakt, kijken of alles goed zit, vraagtekenveertje geplaatst. Andere carb erop powerfilter kapje af gehaald (rijd stuk beter
 Waarom moeite doen als het niet nodig is, ik heb alleen alles goed schoongemaakt, kijken of alles goed zit, vraagtekenveertje geplaatst. Andere carb erop powerfilter kapje af gehaald (rijd stuk beter  ) En ontsteking af gehaald en iets anders teruggezet. Voor de rest nog niets. Kan ook nog niet rijden want linker carterkap moet er nog op, moet nog olie in het blok, band moet nog geplakt worden en de ketting moet er nog op. VTW keering is ook lek.
) En ontsteking af gehaald en iets anders teruggezet. Voor de rest nog niets. Kan ook nog niet rijden want linker carterkap moet er nog op, moet nog olie in het blok, band moet nog geplakt worden en de ketting moet er nog op. VTW keering is ook lek. 

Ben het met sjeff eens
tf chat: group1408267@groupsim.comStop m'n leuter liever in een gehaktmolen
 Hoe oud zijn ze?
 Hoe oud zijn ze?
 ) 50 euro. En nog een origineel luchtfilter voor 5 euro. Dus dan zit er maximaal 200 euro in inclusief tomos. Maar als je hem zou verkopen krijg je er zeker wel 300 voor met nieuwe voorvork + spatbord erop.
 ) 50 euro. En nog een origineel luchtfilter voor 5 euro. Dus dan zit er maximaal 200 euro in inclusief tomos. Maar als je hem zou verkopen krijg je er zeker wel 300 voor met nieuwe voorvork + spatbord erop.Ik gok zo'n 50-55. Vind ik nog best snel met mijn ATW 31Nice, wat is de top in die filmpjes?
 Maar hij trekt heerlijk. Niet echt te zien op de filmpjes, maar doet het wel heerlijk.
 Maar hij trekt heerlijk. Niet echt te zien op de filmpjes, maar doet het wel heerlijk.
Ben het met sjeff eens
tf chat: group1408267@groupsim.comStop m'n leuter liever in een gehaktmolen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten