.
. 
 Als je goed leest en kijkt zie je dat hij een koppelingshuis gemaakt heeft die de oude moet vervangen. Meerplaats natte koppeling dus.Zooo, zeker netjes. Vooral die kuipen staan hem goed.
Met wat voor een koppeling ga je rijden?
 ik heb hem al meerdere keeren bekeken op scooterforum.net echt super
 ik heb hem al meerdere keeren bekeken op scooterforum.net echt superIn de eerste instantie bouw ik deze gewoon voor de lol eigenlijk , ik heb aan bouwen veel plezier
@ spindelbrander , uiteraard kost zoiets geld , maar in verhouding minder dan in de kroeg aan het bier , en hier houdt je er nog wat leuks aan over , van bier hoogstens hoofdpijn
kortom , ja het kost wel wat , maar dat weegt niet op tegen wat voor plezier je ermee kunt beleven straks.
ik koop dus liever goed gereedschap en materialen voor dit geld
het scheelt wel dat ik zelf genoeg middelen heb om zelf dingen te maken , en het materiaal niet veel hoeft te kosten , alleen onderdelen die je zelf niet kunt maken kosten meestal vrij veek.
Ik rijdt overigens al op het circuit , met de scooter , ik heb dan ook al 4 jaar bij de Sobw gereden en de Standaard scooterklasse. En dit leek met met een schakel ook wel leuk om te doen

Ben het met sjeff eens
tf chat: group1408267@groupsim.comStop m'n leuter liever in een gehaktmolen
Hey mooi project,dat klopt , gewoon de standaard koppeling en dus std platen , echter met 2 veren extra en een eigenbouw koppelingstrommel.
Om het verhaal een beetje bij elkaar te houden zet ik de aanvullingen steeds weer in de beginpost met datum van wijziging erbij!
zometeen even een nieuwe update!

2 weken gelede mijn eerste race gereden, en tot mijn grootte verbazing is alles heel gebleve.
 2 weken gelede mijn eerste race gereden, en tot mijn grootte verbazing is alles heel gebleve. die zijn namelijk al na een paar keer warm en test rijden naar de kloten. En ze vreten dan lkkr in je koppelingshuis...dus dat is geen aanrader.
 die zijn namelijk al na een paar keer warm en test rijden naar de kloten. En ze vreten dan lkkr in je koppelingshuis...dus dat is geen aanrader.   als ik jou was zou ik 3 adidge koppelingsplaten kopen, die zijn van een harder materiaal en blijven wel heel. En meer dan 4 koppelingsveren is ook af te raden na het monteren van de adidge platen
 als ik jou was zou ik 3 adidge koppelingsplaten kopen, die zijn van een harder materiaal en blijven wel heel. En meer dan 4 koppelingsveren is ook af te raden na het monteren van de adidge platen  ten 1e met meer veren gaat je hendel veelste zwaar....wat je gaat voele tijdens een race
  ten 1e met meer veren gaat je hendel veelste zwaar....wat je gaat voele tijdens een race  en bij stationair draaien rijd je brommert weg omdat hij niet meer goed ontkoppelt
  en bij stationair draaien rijd je brommert weg omdat hij niet meer goed ontkoppelt  dus 4 veren is meer dan zat!! maargoed dat zijn mijn bevindingen, veel succes met je project en het zoeke van 20+pk en hoop je een keer te zien in de formule klasse
  dus 4 veren is meer dan zat!! maargoed dat zijn mijn bevindingen, veel succes met je project en het zoeke van 20+pk en hoop je een keer te zien in de formule klasse  

tot vandaag , toen je koppelingshuis dus uit elkaar spatterde
door die extra veren mag de brommer niet vanzelf weg lopen , dan heb je wat verkeerd gedaan.
mijn koppelingen zitten altijd zo dus zou raar zijn als het bij jou niet werkt.
ben al lang niet meer met het beestje bezig geweest , maar van de week toch nog even bezig geweest met het linker adapterplaatje te frezen voor de schetsplaten/voetrusten.
De foto die je nu laat zien heb ik overigens ook gemaakt
 ghehehe idd nu nog een makkelijke manier vinden om hem te verstevigen voor lelystad.
 ghehehe idd nu nog een makkelijke manier vinden om hem te verstevigen voor lelystad. dus laat dat nog even zo.
  dus laat dat nog even zo.   jaja mooie foto heh, ben je fotograaf voor de SOBW ofzo?
 jaja mooie foto heh, ben je fotograaf voor de SOBW ofzo?   wel leuk om de man achter de machine eens in het echt te zien en het was ook nog eens super mooi weer...super daggie
 wel leuk om de man achter de machine eens in het echt te zien en het was ook nog eens super mooi weer...super daggie   op mn koppeling na dan
  op mn koppeling na dan 
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 5 gasten