De Choke doe ik alleen als ik hem start daarna als ik gas geef gaat klikt ie automatisch weer naar boven. Maar hij wilt helemaal niet starten nu, snap er geen hol van..
Accu is nu leeg, staat aan de oplader (heb hem zoveel keer geprobeerd te starten etc.)
Ontsteking naar brom verplaatst? Een grotere carburateur geplaatst?
Nog nooit gedaan, dit is een brommer.. ik heb dit ding ook als brommer gekocht bij een particulier. Toen reed ie goed behalve dat de accu niet opgeladen was toen.
Dat stel waarvan ik hem had gekocht 20+ hadden de ballen verstand van zo zagen ze er ook uit toen ik hem overkocht ze zeiden dat als er problemen waren dat ze hem altijd naar de dealer brachten, daarom zat er geen uitlaat pakkingen op
Er zit een 14/12 cab dell'ortho op, sproeier 52, ATW 24, leovince ZX chrome. Rest is standaard..
Daarna bleef ie goed rijden, daarna een Leovince ZX Chrome erop gedaan, bleef goed lopen. Tot mijn vader aan de carburateur en sproeiertje zat toen begon het zeg maar. Hij had hem alleen losgehaald omdat ie de sproeiermaat wou weten.
Ik zal morgen een sproeier 51 en 52 halen, maar het is eerst nodig dat ding te laten starten. Anders kom ik ook niet echt ver..