Die stang tussen je frame is wel vet

Ben het met sjeff eens
tf chat: group1408267@groupsim.comStop m'n leuter liever in een gehaktmolen
 kben juist voor deze looks gegaan omdat ik van het dagelijkse brommer imago wou afstappe en toch niet teveel aan het uiterlijk wou veranderen
 kben juist voor deze looks gegaan omdat ik van het dagelijkse brommer imago wou afstappe en toch niet teveel aan het uiterlijk wou veranderen 
 en er licht een ingekorte veer te wachten, dit weekend helaas niet thuis maar binnekort dus even me blok nog een keertje open gooie en dit installeren, dan nog even de killswitch na kijken en de 15mm gaan we dan toch ook maar is monteren ik zeg dit al tijden maar schiet er steeds bij in en maybe nu wel weer
 en er licht een ingekorte veer te wachten, dit weekend helaas niet thuis maar binnekort dus even me blok nog een keertje open gooie en dit installeren, dan nog even de killswitch na kijken en de 15mm gaan we dan toch ook maar is monteren ik zeg dit al tijden maar schiet er steeds bij in en maybe nu wel weer  we zien wel hoe het lope gaat
 we zien wel hoe het lope gaat 
 planne zijn er nog genoeg maar daar blijft het voorlopig even bij..
 planne zijn er nog genoeg maar daar blijft het voorlopig even bij..

.
.

af en toe rijden en netjes houde maar zeker geen verdere tuning oid meer..
 af en toe rijden en netjes houde maar zeker geen verdere tuning oid meer..

koplamp is kompleet dicht en alle electra is er af, je ziet alleen nog de bougekabel lopen de rest zit tussen blok ophanging weggewerkt, zit schakelaar aand e kant van me kickstart en thats it
 koplamp is kompleet dicht en alle electra is er af, je ziet alleen nog de bougekabel lopen de rest zit tussen blok ophanging weggewerkt, zit schakelaar aand e kant van me kickstart en thats it   word eigenlijk alleen met mooi weer op gereden als ik is een uurtje over heb..
  word eigenlijk alleen met mooi weer op gereden als ik is een uurtje over heb..Metrakit uitlaat, orspronkelijk van gilera runner
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 6 gasten