Kan iemand een beetje simpel uitleggen hoe ik een zuiger in rijd
 hehe
 hehe hehe
 hehe 
  hm der is ook een faq over in rijden he
 hm der is ook een faq over in rijden he  ...maar inrijden is heel makkelijk hoor gewoon rustig rijden in je 2e versnelling in lage toeren en dan op een heel lang stuk de toeren iets hoger maken en als jij denkt dat ie genoeg heeft gehad ga je weer rustig rijden
 ...maar inrijden is heel makkelijk hoor gewoon rustig rijden in je 2e versnelling in lage toeren en dan op een heel lang stuk de toeren iets hoger maken en als jij denkt dat ie genoeg heeft gehad ga je weer rustig rijden  .  maar je mag NIET te lang rijden he want der is veel wrijving waar hij heel warm van wordt...ik deed altijd na ongeveer 10 a 5 minuten rijden ff een kwartiertje wachten...maar toen had ik nieuwe cilinder en zuiger dus wordt denk ik ff wat warmer
 .  maar je mag NIET te lang rijden he want der is veel wrijving waar hij heel warm van wordt...ik deed altijd na ongeveer 10 a 5 minuten rijden ff een kwartiertje wachten...maar toen had ik nieuwe cilinder en zuiger dus wordt denk ik ff wat warmer  oh ja en t was 50cc snel
 oh ja en t was 50cc snel 

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast