Ten eerste de voorkuip vinden was een heel karwei, koplamp unit vinden dat er in past en er tof uitziet ook niet zo makkelijk. Daarnaast de kuipdelen aan elkaar maken en de voorkap van nieuwe koplampgaten voorzien.
Om het geheel te kunnen monteren icm tellers ed moet ik een nieuw subframe maken uit aluminium.
De tank is op het laagste punt lager dan de carburateurs dus er moet een pomp tussen die over de accu geschakeld word via een relais. Zadel zit ook nog niet mooi dus daar ben ik ook voor aan het rondkijken en vanalles aan het meten.
O en mijn werkplaats zie je daar op de foto's, dus met slecht weer word er weinig tot niets uitgevoerd.
Dus er gebeurd meer dan je misschien zien kunt
 Neemt niet weg dat ik het er nu ook wel graag op wil hebben. Ik heb in ieder geval een begin aan mn subframe gemaakt dus die is hopelijk volgende week ook af...
  Neemt niet weg dat ik het er nu ook wel graag op wil hebben. Ik heb in ieder geval een begin aan mn subframe gemaakt dus die is hopelijk volgende week ook af...

en die banden vet cool
  en die banden vet cool 

Mooi dat je er veel mee bezig bent, en 't goed doet, beetje mooi afwerken enzo
 Mooi dat je er veel mee bezig bent, en 't goed doet, beetje mooi afwerken enzo  

Je hebt volgens mij zelfde subwoofer als ik
 Je hebt volgens mij zelfde subwoofer als ik