Ik heb op me tos een standaard snor uitlaat (sigaar) en achterin kon ik schroefje los maken en kon ik heel stuk uit de uitlaat halen... en dan starte ik me tos weer en maakte die een heel dof geluid.. (wel vet ) maar is dit ook bregrenzing???
Tomos standard blauw snor
-50cc
-snorkop --> moet bromkop worden
-15/15mm dell
-std snel uitlaatje
-50 km/h
-atw 33 en vtw standaard
-sproeier maatje: 64
-spruitstuk onbegrensd
maar als je die geluiddemper eruit haalt gaan je prestaties echt niet omhoog
setup tomos:70cc eurokit word 70cc parmakit,20mm dellorto spaco,21mm gelast spruitstuk,hpi 2005,22-28vert, top racing krukas, proma gp uitlaat word omgelaste ab op maat, top?? nu 85
ik zet hem er weer gewoon in tis wel een vet geluid maar je krijgt wel eerder wouten achter je aan... en moet tog nieuwe uitlaat.. hij rijdt nu 30 maar wil hem sneller laten lopen..
Tomos standard blauw snor
-50cc
-snorkop --> moet bromkop worden
-15/15mm dell
-std snel uitlaatje
-50 km/h
-atw 33 en vtw standaard
-sproeier maatje: 64
-spruitstuk onbegrensd
of je die demper erin of eruit laat bij een std brom/snor produceert het alsnog niet zo veel geluid dus daar zal de politie niet zo snel iets van zeggen.
setup tomos:70cc eurokit word 70cc parmakit,20mm dellorto spaco,21mm gelast spruitstuk,hpi 2005,22-28vert, top racing krukas, proma gp uitlaat word omgelaste ab op maat, top?? nu 85
haha je weet niet wat je zegt dit maakt egt een tof harley geluid ik heb het toevallig gister ook telkens gedaan, ik heb me demper er gewoon afgeslagen en toen het restje er weer in gestopt. je geluid gaat niet dondersveel omhoog