alleen is dat niet slecht voor de brommer dan als je die kapit hebt. en hoe kan een scooter ook zon soort geluid maken want die maakt ook zon soort geluid alleen heeft een crosser wat meer knettertjes er in
 alleen is dat niet slecht voor de brommer dan als je die kapit hebt. en hoe kan een scooter ook zon soort geluid maken want die maakt ook zon soort geluid alleen heeft een crosser wat meer knettertjes er in   zoals ik et maar noem
 zoals ik et maar noem 
 alleen is dat niet slecht voor de brommer dan als je die kapit hebt. en hoe kan een scooter ook zon soort geluid maken want die maakt ook zon soort geluid alleen heeft een crosser wat meer knettertjes er in
 alleen is dat niet slecht voor de brommer dan als je die kapit hebt. en hoe kan een scooter ook zon soort geluid maken want die maakt ook zon soort geluid alleen heeft een crosser wat meer knettertjes er in   zoals ik et maar noem
 zoals ik et maar noem 
 ) ...maja ik heb oook een hele speciale proma demper
 ) ...maja ik heb oook een hele speciale proma demper  
  ...dus dat knettert nog ff wat meer
 ...dus dat knettert nog ff wat meer 

dat komt goed uit voor je dan
 dat komt goed uit voor je dan  ..nou ff die pakking kapot maken en rijden
 ..nou ff die pakking kapot maken en rijden  ...ik zou die uitlaat trouwens wel ff opknappen want een met een lekker rubbertutje zie je niet vaak meer
 ...ik zou die uitlaat trouwens wel ff opknappen want een met een lekker rubbertutje zie je niet vaak meer 

he hij wil toch een crosser geluid ongeveertuurlijk ga jij maar lekker je pakking kapot maken jboy
 ...dus
 ...dus

. maar weet iemand als dat erg is als ik dat er uit haal en is dat de pakking en als dat niet de pakking is wat is dan de pakking?
 . maar weet iemand als dat erg is als ik dat er uit haal en is dat de pakking en als dat niet de pakking is wat is dan de pakking?  snap iemand het
  snap iemand het  ?
 ?Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten