Het is vaak niet eens de fout van de (snor)brommer/fietser maar van de automobilist die de snelheid verkeerd inschat. Ook met originele snelheden. Met een opgevoerde snor/brom gebeurt het gewoon veel vaker dat ze er geen rekening mee houden, en je bent officieel ook fout bezig. Hou daar ook rekening mee. Er kan onderzoek worden gedaan naar de snelheid van je brommer, en als die te ver opgevoerd is kan je nog wel eens zelf de rekening krijgen voor alle schade.
Als er fietsers zijn die op jouw teller al 40 rijden is die teller wel heel erg slecht.
 Alleen wielrenners rijden/halen over het algemeen 40 en hoger. Ik heb vroeger veel op de bike gezeten en 40 haal je niet zo snel. (ik reed veel achter snorretjes/brommertjes aan in de zuigwind, en haalde regelmatig 40+ op de ATB)
 Alleen wielrenners rijden/halen over het algemeen 40 en hoger. Ik heb vroeger veel op de bike gezeten en 40 haal je niet zo snel. (ik reed veel achter snorretjes/brommertjes aan in de zuigwind, en haalde regelmatig 40+ op de ATB)De meeste fietsers hebben een gemiddelde snelheid van 15 tot 25 km/u.
 Dan kan je nagaan dat jouw brommer met 55 op de tomosteller amper 40 echte km/u rijdt.
 Dan kan je nagaan dat jouw brommer met 55 op de tomosteller amper 40 echte km/u rijdt.
 en tomos heeft geen teller gelukkig
    en tomos heeft geen teller gelukkig 



 .
 .





