[ Post made via Mobile Device ]

Maar goed, test rit gedaan en na 200m weer een vastloper.. Geen idee waar het nu weer aan lag..
  Maar goed, test rit gedaan en na 200m weer een vastloper.. Geen idee waar het nu weer aan lag..
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.

De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
 ).
 ).
 . Alleen nu is er nog een probleem ontstaan: Mijn losse bocht die gaat niet goed vast met de klem die ik erbij heb gekregen.. Ik kan de uitlaat er gemakkelijk vanaf halen, maar dat klemmetje zit er rete goed op vast
. Alleen nu is er nog een probleem ontstaan: Mijn losse bocht die gaat niet goed vast met de klem die ik erbij heb gekregen.. Ik kan de uitlaat er gemakkelijk vanaf halen, maar dat klemmetje zit er rete goed op vast   Ik kan de klem zelfs niet meer los schroeven met de moer en bout die ik erop heb gedraaid, de moer lijkt wel dolgedraaid te zijn in het schroefdraad vd bout. Iemand een idee voor het goed vastzetten vd uitlaat op de bocht?
  Ik kan de klem zelfs niet meer los schroeven met de moer en bout die ik erop heb gedraaid, de moer lijkt wel dolgedraaid te zijn in het schroefdraad vd bout. Iemand een idee voor het goed vastzetten vd uitlaat op de bocht?Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten