Ik wil graag scooter trekveren in mijn koppeling gaan zetten. Maar welke moet ik dan hebben? Graag in de kleuren van Stage 6 want die zijn het goedkoopst

Van Stage 6 heb je deze kleuren:
Wit = soft
Oranje = medium
Rood = heavy
Ik dacht aan medium maar als 1 van jullie een beter idee heeft, meld het. LET OP: GEEN MALOSSI VEERTJES WANT DIE ZIJN GODSE DUUR

Welke zullen het beste zijn voor mijn setup?
Airsal 65
Technigas Next
16mm Dellorto SHA + spruitstuk
26-22 twv
EDIT: Moet in in de koppeling van de tweede versnelling dezelfde veertjes doen als in de eerste of moet daar strakkere in?
Bedankt

Man hou toch op, volgens mij heb je nog nooit een brommer of scooter opgevooerd, zo praat je namelijk
  Man hou toch op, volgens mij heb je nog nooit een brommer of scooter opgevooerd, zo praat je namelijk  

. Ik wil ze allemaal dicht gaan lassen als dat lukt en weer helemaal overnieuw gaan beginnen, maar moet ff kijken wie ik ken die aluminium kan lassen. Anders koop ik nieuwe segmenten. Kan nu helemaal niet rijden want krijg die oude klote veer er niet in.
. Ik wil ze allemaal dicht gaan lassen als dat lukt en weer helemaal overnieuw gaan beginnen, maar moet ff kijken wie ik ken die aluminium kan lassen. Anders koop ik nieuwe segmenten. Kan nu helemaal niet rijden want krijg die oude klote veer er niet in. .
 .