Berichtdoor C. van Klaveren » 17 nov 2012 23:49
Hallo tomos35…
Ik heb weer het hele artikel terug gelezen.
Staat nu je ontsteking nog op de snor stand ?
Mocht dat zo zijn, zet hem eerst op de bromstand. Niet dat dat het probleem verhelpt, maar het is wel zo zinvol. Zeker als je met al die snelle spullen rijdt.
Theoretisch zou jou iskra bobine, met dat nummer, in orde zijn. Zelf rij ik ook met dat type cdi\bobine. En het heeft nooit een probleem gegeven.
Iemand anders heeft ook dat nummer door gegeven en die reed ook goed.
Dus ik blijf nog steeds hangen op mijn stelling. Zoek een leen cdi\bobine.
Anderzijds: Ik zou ook “even” terug gaan naar de basis.
D.w.z. Zet de gewone cilinder, kop, carb, uitlaat er op. Misschien is er dan geen probleem. Je weet nooit.
En troost je, ik heb dat ook wel eens moeten doen.
Mijn tomos deed het ook ooit van geen kanten, toen ik er aan gesleuteld had.
(Ik wisselde alles uit, tussen 2 Tomosjes. En ik kwam uiteraard wat kleine dingen tegen. En ze liepen alle twee weer.
En toen moest alles weer terug. Dat was dus een hele dag sleutelen. Maar toen was alles weer ouderwets in orde.)
Het beste en houdt moed.
En bedenk: Directeur wordt je pas op het eind van je loopbaan, nooit in het begin.
gegroet,
Keeshaven