

Dat hij warm word is niks mee hoor.Ok dan ga ik voor de 300 mm. Vanochtend voor het eerst weer met de Tomos naar me werk. Cilinder en kop waren behoorlijk warm. Misschien toch nog ergens valse lucht, maar rijdt er niet minder om. Ik ga van het weekend weer even zoeken.
Kan dat warm worden ook aan de bougie liggen, heb er een hittegraad 6 in zitten aangezien de Tomos 35 km/h rijdt werd dit me ook aangeraden, is dit goed?


Dus je hebt de cillinder nog niet en het geld wel overgemaakt?!Nog steeds niks van Dusvin vernomen, weet iemand of hij op vakantie is ofzo? Mijn PM's worden wel gelezen maar niet beantwoordt. Anders nog ff afwachten.
Het wordt er dus 1 voor de zwarte lijst?Hij is net nog op het forum geweest en heeft een topic geopend. Vind het wel raar dat hij je berichten wel leest maar niet er op reageerd.
[ Post made via Mobile Device ]
Ja dat is de beste optie, gewoon even geduldig afwachten..Nee dat niet per se. Misschien heeft hij er zijn redenen voor. Zou nog wat keren proberen contact met hem op te nemen.
[ Post made via Mobile Device ]


Helemaal top!Ik had het geld vorige week maandag overgemaakt maar nog niks gehad. Er zat gister wel een briefje van PostNL in de bus, dus ik denk dat de cilinder wel binnen gekomen is maar er niemand thuis was. Kreeg ook gisteravond antwoord van Dusvin. Komt allemaal goed dus.

 
  Nou dat was simpel en ik denk dat dat te maken heeft met de tapeindes die ik vorig jaar vervangen had, zat geen roest op dus het er overheen schuiven was peanuts. Moest nog pakkingen halen voor de voet, kop en uitlaat, dit had ik nog niet gedaan aangezien ik dacht wel een week bezig te zijn om de cilinder eraf te krijgen. Dat de uitlaat in de oude cilinder niet vast bleef zitten was duidelijk, schroefdraad was nergens meer te vinden.
 Nou dat was simpel en ik denk dat dat te maken heeft met de tapeindes die ik vorig jaar vervangen had, zat geen roest op dus het er overheen schuiven was peanuts. Moest nog pakkingen halen voor de voet, kop en uitlaat, dit had ik nog niet gedaan aangezien ik dacht wel een week bezig te zijn om de cilinder eraf te krijgen. Dat de uitlaat in de oude cilinder niet vast bleef zitten was duidelijk, schroefdraad was nergens meer te vinden. 
 Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast