Trek nu met gemak scooters eruit. Maar had een vraagje, ik heb al 22 atw maar hij zit veel te hoof in toeren. Nu wil ik een groter voortandwiel erop leggen maar wat is volgens jullie de verhouding vtw-atw? want maakt het veel verschil als ik nu alleen maar vtw27 erop leg?
 Trek nu met gemak scooters eruit. Maar had een vraagje, ik heb al 22 atw maar hij zit veel te hoof in toeren. Nu wil ik een groter voortandwiel erop leggen maar wat is volgens jullie de verhouding vtw-atw? want maakt het veel verschil als ik nu alleen maar vtw27 erop leg? Het is een snor maar snap er niet veel van wat je allemaal zegtja!! Als het gewoon brommertje is met groter gaan rijden. Vuil en viezigheid, bij de ontsteking. Maar heb je wel 2 versnellingen(brom) of heb je 1 versnelling(snor).
 Ik ga zowiezo een groter voortandwiel erop leggen en ben er ook al achter dat mijn carter dan zowiezo moet worden uitgefreesd. Maar hoe kom je nu bij versnellingen terecht?
  Ik ga zowiezo een groter voortandwiel erop leggen en ben er ook al achter dat mijn carter dan zowiezo moet worden uitgefreesd. Maar hoe kom je nu bij versnellingen terecht? 

Je hebt de klok horen luiden, maar hebt een digitale klok ?Ik dacht dat voor 28 vtw je kap nog niet hoefde gefreesd te worden
Ik zie dat je een 22 atw hebt. Lijkt me raar dat je super hoog in toeren zit.
Koppelingsveren kan je inkorten, kan je mischien helpen.

. Alleen de ophanging moet nog ff gefixt worden voordat ik kan gaan rijden maar hier alvast wat foto's.
. Alleen de ophanging moet nog ff gefixt worden voordat ik kan gaan rijden maar hier alvast wat foto's.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten