Het is een tomos wizzard uit 2005.
BIJZONDERHEDEN:
knipperlichten,
buddyzitje,
voetstepjes achter,
zundapp chroom stuur,
chromen tankdop,
traanplaat op zijkappen,
zijstander,
carbon streetfighter halogeen voorkap,
stang van balhoofd naar zadel (zat er al op toen ik hem kocht)
Ik ben nog aan het onderhandelen met iemand over een toerenteller en die komt er dus ook nog op.
Fotos:

De SETUP is:
65cc dmp.
15mm dellorto carburateur.
15mm uitgeboord recht spruitstuk, met dremel een goede flow erin gemaakt.
gaasfilter.
homoet 4p.
sproeier 68.
vertanding: 26-22.
hij loopt +/-80 maar ik moet het nog exact met digitale teller gaan meten.

persoonlijk zou ik het zadel niet lager doen maar vervangen voor een buddy
 persoonlijk zou ik het zadel niet lager doen maar vervangen voor een buddy 

en ja die stang is er dus zo tussen uit te halen he
  en ja die stang is er dus zo tussen uit te halen he maar thomazzi waar woon je eigenlijk in groningen?
  maar thomazzi waar woon je eigenlijk in groningen?
 ik heb vandaag de 65cc dmp eraf gehaald en er weer de ori 50cc opgezet, wel met homoet 4p en 15mm carburateur, (dus kan nog steeds 65-70)
  ik heb vandaag de 65cc dmp eraf gehaald en er weer de ori 50cc opgezet, wel met homoet 4p en 15mm carburateur, (dus kan nog steeds 65-70)   Maar hij liep mij echt te snel.... want de politie stond vanmiddag voor de 3de keer voor mijn school.....en ik kon gelukkig via achterweggetjes naar huis racen. Als ik gepakt zou worden moest ik waarschijnlijk voorkomen (las ik op internet en ken iemand die volgende week naar de rechter moet want hij heeft een runner die 90 kan) maar ja de brommer blijft gewoon rijden
  Maar hij liep mij echt te snel.... want de politie stond vanmiddag voor de 3de keer voor mijn school.....en ik kon gelukkig via achterweggetjes naar huis racen. Als ik gepakt zou worden moest ik waarschijnlijk voorkomen (las ik op internet en ken iemand die volgende week naar de rechter moet want hij heeft een runner die 90 kan) maar ja de brommer blijft gewoon rijden