Ik heb besloten om mijn carterkappen niet meer te polijsten. te veel en te kutwerk. maar ik heb ze mooi opnieuw gespoten en het ziet er heel mooi uit. Ligt nu te drogen (blanke lak)
En we gaan voor meer power, heb een 20 mm carb en spruit gehaald, check pagina 1 voor foto's en een verhaaltje!
Ik heb eigenlijk geen deadline hoor, maar dat moet ook niet met projecten. Het is een leuk project waar ik me thuis mooi mee bezig kan houden, ik ben er eigenlijk elke dag wel mee bezig altijd van die kleine dingetjes als ik me verveel.
owh zo.. ik probeer het wel gewoon met de 'immitatie'. en anders kan ie um gwoon weer terug krijgen, ik heb trouwens nog gevraagt of het geen immitatie was maarja.
okej bedankt voor de info, ik ga het proberen met deze carb.
Heb het spruitstuk klaar, verloopstukje ook, en alles gemonteerd. update'je dus op pagina 1 en foto's uiteraard
Heb het blokje er inmiddels onder. uitlaat moet nog gefixt worden. de flens is erg krom dus ik heb een oude uitlaat opgehaald met een goeie flens. moet dus nog ff slijpen en lassen. dan kan ie er ook onder.
Ik heb ook al een puch achterwiel + naaf. en mijn schijfje past er precies op, maar moet nog wel vast. heb nog niet besloten hoe ik dat ga doen. Ik ga zelf een remleiding maken. wordt een koperen leiding vanaf het balhoofd tot de klauw. vanaf het balhoofd naar de rempomp komt een remslang. als ik eventueel een voetrempomp enzo kan krijgen is het een ander verhaal maar dat moet ik nog maar ff zien.
Ik ga eerst de uitlaat klaarmaken en afstellen maar
jah dan wordt de schijf zo krom als een hoepel, maar ik zal proberen op een 3 punten een lasje te maken. zodat het niet te heet wordt. op hoop van zegen.
ik ga natuurlijk niet helemaal rondom lassen dan kun je um net zo goed gelijk bij het oud ijzer gooien. en hij zit trouwens ook al heel strak om de naaf en een grote ring met schroefdraad houd de schijf ook wel vast maar wil um tog nog een beetje vaster make