)
 )Nee, ik kick liever... Weer wat minder dat kapot kan gaan zal ik maar zeggenzon ding wil ik ook hebben, lkkr chill estart
(alleen geen geld aanwezig)

van mij had deze tomos de verkiezing mogen winnen op originaliteit,
Ik heb de snor vorige maand geheel standaard aangeschaft voor woon/werkverkeer. Bewust eerst een gebruikte gekocht om te bekijken hoe het bevalt om 3x per week erop te stappen en naar de zaak te tuffen. Als ik dit een jaartje heb volgehouden koop ik mezelf een nieuwe Standard.heb je nog plannen met je brommer of laat je hem in deze staat
 Toch heb ik nog niet het gewenste resultaat bereikt... Ik krijg de spruitstukbegrenzer er (nog) niet uit en moet de ontsteking nog wat verzetten richting bromstand. Heb om de begrenzer te verwijderen de 'spijker-methode' uit de faq geprobeerd maar dat wilde niet... Zit te vast...Later nog maar eens proberen. Ik probeer uiteindelijk een vlotte maar vooral ook betrouwbare snor over te houden.
  Toch heb ik nog niet het gewenste resultaat bereikt... Ik krijg de spruitstukbegrenzer er (nog) niet uit en moet de ontsteking nog wat verzetten richting bromstand. Heb om de begrenzer te verwijderen de 'spijker-methode' uit de faq geprobeerd maar dat wilde niet... Zit te vast...Later nog maar eens proberen. Ik probeer uiteindelijk een vlotte maar vooral ook betrouwbare snor over te houden. 
 Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten