scheelt wel weer met een heel zet te kopen
  scheelt wel weer met een heel zet te kopenmaar hoe hard denk je dat je hem strax met die polini 65cc kan laten gan richting de 100km/p denk?
 in hebt zitten
  in hebt zittenvan mij had deze tomos de verkiezing mogen winnen op originaliteit,
 dankje voor die reacties, nu al, lang voordat ie klaar is. Ik vind het zelf ook erg mooi aan het worden. Heb het cilindertje er ook al op, zal morgen foto's posten van het blok en uitlaat. Hij heeft nu erg superrrrveel compressie. alles nieuw, i love it
 dankje voor die reacties, nu al, lang voordat ie klaar is. Ik vind het zelf ook erg mooi aan het worden. Heb het cilindertje er ook al op, zal morgen foto's posten van het blok en uitlaat. Hij heeft nu erg superrrrveel compressie. alles nieuw, i love it  
dus als een tomos 90 km gaat en schijf remmen heeft moet hij op de hompage en die schijremmen zitten in puch velgen niet in echt te tomos velgen want in een puch velg is het makkelijker om een schijrem te maken en is al veel vaker gedaan90km en schijfremmen JEZUS deze moet als ie klaar is op de home page van het forum
 duivels waneer rijd hij nou is? ben zeker benieuwd
 duivels waneer rijd hij nou is? ben zeker benieuwd 

?
?

ik doe opleiding 2e autotechicus maar metaal opleiding hebbe ze ook bij mij op school.
  ik doe opleiding 2e autotechicus maar metaal opleiding hebbe ze ook bij mij op school.Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 2 gasten