Je kan t ook zo doen. ( ik heb jouw plaatje een beetje bewerkt )
De zuiger een beetje inkorten aan de inlaat kant zodat de inlaatpoort effies langer open blijft staan.
dat kan niet dan raakt de zuiger uit balans, dat zou je dan met een venster moeten corregeren, maar als je aan die kant er zo veel af haalt is je timig denk ik tering gaar, staat poort veel te lang open (als je het aan de inlaat kan t niet, als je het bui de uitlaat kant doen moet je nogsteeds de balans oplossen, en misschien sluit de poort dan nietmeer
En bTW ik zou niet te veel weg halen van de zuiger en opletten dat je niet teveel in de buurt van de pistonpen komt, anders word dat deel veelste zwak en kan je zuiger wellicht gaan scheuren, met het gevolg tot de kans op een vastloper.
ja daar heb je ook gelijk in , dat is zwakker als je denkt en je wil ook niet dat je borgclipjes te veel spanning op gaan vangen :-/ als zoon ding lost schiet is de schade behoorlijk ernstig
ik zou je zuiger rustig aan doen, en eerst ook je inlaat kanalen en poorten aanpakken, en dan misschien een nieuwe zuioger halen om *standaard te laten en dan is kijken hoe ver je met je oude kan gaan