Weer samen in slaap gevallen ofzo? Dat je zo knorrig en vroeg wakker bentZei ik dat het morgen JOUW grote dag was? Nee, helaas Pim, jouw grote dag ligt ergens in de toekomst. Ver, in de toekomst.

was een heugelijke dag gisteren ja haha. Was hartstikke gezellig met jou en Waldo, geeft mij des te meer motivatie een meeting te organiseren
 was een heugelijke dag gisteren ja haha. Was hartstikke gezellig met jou en Waldo, geeft mij des te meer motivatie een meeting te organiseren 
 En niet te vergeten een naar uitlaatgas ruikende plastic tas
 En niet te vergeten een naar uitlaatgas ruikende plastic tas  Maar zonder kleerscheuren terug in Steenbergen haha.
 Maar zonder kleerscheuren terug in Steenbergen haha.
 Heb je pakketje nog steeds niet weg kunnen brengen, ik zal even kijken of ik dat vandaag nog voor elkaar krijg anders toch echt maandag.
 Heb je pakketje nog steeds niet weg kunnen brengen, ik zal even kijken of ik dat vandaag nog voor elkaar krijg anders toch echt maandag.  Ziet er goed uit, Foekema ziet er ook heel mooi uit. Ik ga eerst het e.e.a. doen aan het MK blokje en ondertussen (ik kan het toch niet laten) eens kijken hoe die foekema loopt onder me 65cc Polini
 Ziet er goed uit, Foekema ziet er ook heel mooi uit. Ik ga eerst het e.e.a. doen aan het MK blokje en ondertussen (ik kan het toch niet laten) eens kijken hoe die foekema loopt onder me 65cc Polini 

dus!
 dus!

en heb een goeie mogelijkheid voor een spruitstuk gevonden, is te ingewikkeld om uit te leggen hoe het in elkaar steekt, maar het is een combinatie van 4
 en heb een goeie mogelijkheid voor een spruitstuk gevonden, is te ingewikkeld om uit te leggen hoe het in elkaar steekt, maar het is een combinatie van 4  bestaande spruitstukken, en er hoeft niets gelast te worden!
 bestaande spruitstukken, en er hoeft niets gelast te worden!  En tussen die spruitstukjes komt ook nog eens een membraantje
 En tussen die spruitstukjes komt ook nog eens een membraantje  

?
 ?Over opgevoerde blokken etcJa iets dergelijks zou erg laag zijn, zoiets maak je toch zelf...

ik hoop vandaag!
 ik hoop vandaag! 

mk blokje voor straatgebruik
  mk blokje voor straatgebruik  maak dr wat moois van, en ga niet op je plaat.
 maak dr wat moois van, en ga niet op je plaat.Nou nee, ik heb nog niet geprobeerd het onder het frame te hangen, maar de bovenste koelvinnen gaan net niet of net wel tegen de tank aan komen. Dat zie ik vanzelf wel, groter probleem is ruimte creëren voor een spruitstuk, al heb ik daar al wat leuke alternatieven voor. Exacte plannen voor het spruitstuk zijn verder nog niet duidelijk.Ik vind het alleen jammer dat je geen zijkappen op je brommer hebt, maar dat is mijn mening.
Voor de rest; Super werk
Over dat MK blokje: Past dat serieus zonder enige aanpassingen zo op je tomos?

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten