Alles behale
Het is echt geweldig

Alles behale
Het is echt geweldig
van mij had deze tomos de verkiezing mogen winnen op originaliteit,
heey jongens
wat voor sproeier moet er in een 15mm met 50cc een 68
anders moet ik de 14mm instaleren
en wat voor top is er te behalen met een
50cc met 50HD kop
homoet
26/22
en een 15mm of een 14/12
Ik heb een 50cc, met een gewone kop, een oude snelle uitlaat,(weet het merk niet, volgens mij door iemand zelf gemaakt) 14/12 carb en een powerfilter(sproeier 58) en twv 26-24Ik gaat nu met standaard 50cc en bromkop, bullet en 15mm, net aan 70. Voor de wind en plat erop. En tegen wind valt de snelheid helemaal terug. Maar 70 is haalbaar.
met een tomos....Nou ik ben niet de beste typer dus sommige woorde typ ik niet goed dusja naja zal wel is kijkn voor die sproeirs
En ik heb een viertakt
van mij had deze tomos de verkiezing mogen winnen op originaliteit,
met een tomos....Nou ik ben niet de beste typer dus sommige woorde typ ik niet goed dusja naja zal wel is kijkn voor die sproeirs
En ik heb een viertakt
En ik heb een viertakt
En ik heb een viertakt
bekijk de kleur van je bougieHallo,
...
Ik stop voor nu even met vragen stellen, ik wacht jullie reacties af!
groeten en bedankt, Bohmsje
En ik heb een viertakt
Losse segmenten tussen 15 en 20 euro per stuk, kompleet koppeling gaat richting 90 euro excl.hallo,
kheb me tomos ff bij de brommerboer staan want de koppeling was niet zo lekker...
nu zei die kerel dat hij nieuwe koppelingsschoentjes heeft besteld maar weet iemand van jullie ong hoeveel die dingen kosten??
alvast bedankt
grtz niek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten