bee me voor verlichting zijn spotjes hahha.
en van membraam heb ik trouwens een malossi vl1
Spotjes ?
Bedoel je die metalen beugels van de membraam ofzo ?
Ik weet dat die flappen van de membraam wel los te verkrijgen zijn ,
en ik d8 die beugels ook.
Spotjes ?
Bedoel je die metalen beugels van de membraam ofzo ?
Ik weet dat die flappen van de membraam wel los te verkrijgen zijn ,
en ik d8 die beugels ook.
zijn orgineel meende ik van een yamaha fs1 maar passen ook op puch en tomosoke heb vandaag een puch maxi sorry guys! maar een puch maxi radiator gekocht voor zon speciale watergekoelde kop, de kop ben ik nu naar op zoek, maar ben er echt blij mee want vind wel mooi een watergekoelde kop en het is vrij uniek:D
yupen die zet je op je tomos ????
echtwaar? oke ik dacht je ze als extratje erbij kom kopen.zijn orgineel meende ik van een yamaha fs1 maar passen ook op puch en tomosoke heb vandaag een puch maxi sorry guys! maar een puch maxi radiator gekocht voor zon speciale watergekoelde kop, de kop ben ik nu naar op zoek, maar ben er echt blij mee want vind wel mooi een watergekoelde kop en het is vrij uniek:D

oke heb vandaag een puch maxi sorry guys! maar een puch maxi radiator gekocht voor zon speciale watergekoelde kop, de kop ben ik nu naar op zoek, maar ben er echt blij mee want vind wel mooi een watergekoelde kop en het is vrij uniek:D
Bedoel je aandacht van jullie? of van de politie?oke heb vandaag een puch maxi sorry guys! maar een puch maxi radiator gekocht voor zon speciale watergekoelde kop, de kop ben ik nu naar op zoek, maar ben er echt blij mee want vind wel mooi een watergekoelde kop en het is vrij uniek:D
een watergekoelde kop met radiator trekt natuurlijk wel extra aandacht en of dat nu de bedoeling is ?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast