Weet ik niet, licht er maar net aan, elke motorblokje reageert anders op zulke dingen.
Maar waarschijnlijk zal hij dan goed zijn maar dat weet je nooit zeker.
Zoals je leest was het bij mij anders om, ik had standaard 52 erin (volgensmij want ik weet de geschiedenis van de brommer niet helemaal) en toen 49 geprobeert, toen was het zelfs iets erger, toen dus 54 geprobeerd en toen was het zo goed als weg, alleen nog van de bult af hoor ik het. vreemtIk heb eerst een maat 49 sproeier erin gehad maar toen ging hij alleen nog maar meer viertakten. Toen een 54 geprobeert en nu hoor ik het bijna nooit meer. Maar ik merk wel dat hij wat sneller gaat en dat de bougie iets donkerder is geworden. Het optrekken gaat wel langzaam, en hij schakelt snel over in de 2e versnelling. Kan ik dat nou aanpassen door de koppelings veertjes inte korten ofzo? Had er wel wat over gelezen maar weet eigenlijk niet waar het nou voor bedoelt is.
Zit geen olie in nee.Oke maar er komt geen olie uit ofzo? Had wel gekeken in de FAQ en volgens dat topic heb ik waarschijnlijk wel een elecktrische ontsteking. Is dat beter? En is dat beter aftestellen? Is mijn frame wel hetzelfde als een A35? En waarom heeft niemand meer zon cool chromen randje over de lasnaad bij je brandstof tank lopen? :p Btw wat is het verschil tussen een tomos luxe en bijvoorbeeld een standard?
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 6 gasten