. Ik kickte m aan, en hoorde een rinkeltje. Alsof je een ringetje laat vallen ofzo, echt hard is het niet, en zodra ik een stukje gereden heb is het geluid weg. Zodra ik hem dam weer koud start is het geluid er weer. Ga ik dan weer rijden is het weg.
 . Ik kickte m aan, en hoorde een rinkeltje. Alsof je een ringetje laat vallen ofzo, echt hard is het niet, en zodra ik een stukje gereden heb is het geluid weg. Zodra ik hem dam weer koud start is het geluid er weer. Ga ik dan weer rijden is het weg. .
 .
Hoe bedoel je dat? Als deze dicht staat is het niet goed. Mischien is de pakking onder de moer niet goed meer of niet voldoende aangedraaid.Als ik mijn brommer (Tomos flexer 2005 brom) schuin houdt, loopt er benzine uit het benzine-kraantje. Is dat normaal of is er iets lek?
Hij staat wel dicht. Het zou inderdaad goed kunnen dat pakking niet meer goed is. De brommer is uit 2005 en sinds dien is er niks meer vervangen. De vorige eigenaar had m ook altijd buiten staan.Hoe bedoel je dat? Als deze dicht staat is het niet goed. Mischien is de pakking onder de moer niet goed meer of niet voldoende aangedraaid.

wel allen ff goed kijken wat je squis is dat is de ruimte tussen je cilinderkop en de kroon van je zuiger moet minimaal 0.8 zijn zit je altijd veilig
  wel allen ff goed kijken wat je squis is dat is de ruimte tussen je cilinderkop en de kroon van je zuiger moet minimaal 0.8 zijn zit je altijd veilig
 ) dan moet je eerst een afspraak bij hun maken dat kan dan ongeveer over 2 á 3 maanden. Na die tijd gewacht te hebben kun je je tomosje maar beter 100% in orde hebben ook in de snelheid want ze checken alles na. Dit gaat je €150,- kosten + nog á €25 voor je kenteken. Maar hier kun je beter rdw voor bellen of verder neuzen in het forum
 ) dan moet je eerst een afspraak bij hun maken dat kan dan ongeveer over 2 á 3 maanden. Na die tijd gewacht te hebben kun je je tomosje maar beter 100% in orde hebben ook in de snelheid want ze checken alles na. Dit gaat je €150,- kosten + nog á €25 voor je kenteken. Maar hier kun je beter rdw voor bellen of verder neuzen in het forum

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten