Als jij speciale ding wilt weten over sprintgebruik zal je echt wat reasearts moeten doen.
Artilkelen doorlezen van vroeger uit de 2-takt gp tijden en daar je kennis uit opbouwen.
En dan gaan denken hoe je iets kan maken en daarbij is een werktuigbouwkundig inzicht een must
een sprinter bouwen is niet zo maar ff alles inelkaar prakken.Ja oke ander cilindertje erop leuk makkelijk
maar ga maar eens nadenken hoe jij je krukas beter kan maken als die het begeeft.
Of zoals bij tomos hoe los ik het koppelingsprobleem op?
Dat zijn van die dingen waar over je moet nadenken moet rekenen en testen voordat je een werkend produckt hebt.
En als mensen dat gedaan hebben en dan een goed werkend produckt hebben ontwikkeld zullen ze dat niet zomaar blood stellen aan het publiek.
Want als ik wil kan ik zo een bouw tekening van de race koppelingen posten.Maar ik heb dat ding zelf ontworpen zelf getest en al die tijd die er in zit wil je niet zomaar blood leggen en dat iemand het ff na maakt en er profijt van heeft.
je kan het ook zo zien te top mensen bij race teams zijn net zo begonnen als jij
en dankje voor je compliment