De Jager Expansie, denk ik, beide geschikte kandidaten hoor.Hey,
ff een paar vraagjes.
Wat is een betere uitlaat voor een 70cc, de Jager expansie, of de Homoet 4P?
Je koppelings veer inkorten, gaat je topsnelheid hiervan omlaag,of juist niet?
En dan de laatste vraag, weet iemand een website van een bedrijf die brommer blokjes,cilinders e.d tuned?
homoet 6p?De Jager Expansie, denk ik, beide geschikte kandidaten hoor.Hey,
ff een paar vraagjes.
Wat is een betere uitlaat voor een 70cc, de Jager expansie, of de Homoet 4P?
Je koppelings veer inkorten, gaat je topsnelheid hiervan omlaag,of juist niet?
En dan de laatste vraag, weet iemand een website van een bedrijf die brommer blokjes,cilinders e.d tuned?
Koppelingsveer inkorten is top hetzelfde.
Tips? jah koop een iets duurdere cillinder Athena ofzo, dan heb je veel meer waar en plezier voor je geld (scheelt maar twee tientjes ofzo)Ik ga mijn tomos opvoeren dmv een 70 cc airsel. Heeft iemand nog misschien handige tips?
Kan ik blijven rijden met mijn 33 achtertandwiel of krijg ik dan veel overtoeren?
Kan er nog iets fout gaan met mijn tomos als ik gewoon met 33 blijf rijden? Misschien dat hij dan te warm wordt ofzo?Tips? jah koop een iets duurdere cillinder Athena ofzo, dan heb je veel meer waar en plezier voor je geld (scheelt maar twee tientjes ofzo)Ik ga mijn tomos opvoeren dmv een 70 cc airsel. Heeft iemand nog misschien handige tips?
Kan ik blijven rijden met mijn 33 achtertandwiel of krijg ik dan veel overtoeren?
En ik zou wel een kleiner ATW monteren, in de buurt van 24 of 26...
Succes
met een andere uitlaat en std standwiel maak je al bijna overtoeren. als je 65cc airsal koopt zou ik je zo'n setup aanraden, anders heeft 70 niet zoveel nut :Ik ga mijn tomos opvoeren dmv een 70 cc airsel. Heeft iemand nog misschien handige tips?
Ja ik heb al het een en ander. 15/15 carbarateur, onbegrenst spruitstuk, gaasfilter, technigas uitlaat., hogedruk kop.met een andere uitlaat en std standwiel maak je al bijna overtoeren. als je 65cc airsal koopt zou ik je zo'n setup aanraden, anders heeft 70 niet zoveel nut :Ik ga mijn tomos opvoeren dmv een 70 cc airsel. Heeft iemand nog misschien handige tips?
Luchtfilter : Power 1 Powerfilter , Dellorto Gaasfilter
Carburateur : 15/15 Dellorto of 16/16 Dellorto
Spruitstuk : 15mm
Membraan : Polini Race Membraan
Cilinderkop : ori bromkop afgevlakt
Ontsteking : vervroegen, aka bromstand
Tandwiel voor : 26 of 28
Tandwiel achter : 22 of 24
wtf?!Jha is beter van wel, anders slijt ie net zo hard weer kapot.
Je hebt verschillende prijscategorieén verschillend van ongeveer 8 tot 40 euro...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten