k heb dat ook...zo ziet mijn uitlaat er uit, weten jullie waar die kleuren op kunnen duiden?
setup stnd snor, stnd bromuitaat
Je kunt heel voorzichtig met een kolomboor (zeker niet met de hand) proberen met een kleine(re) boor, niet groter dan 4.5mm, het gebroken stuk tapeind in te boren en met een linkse tap het restant eruit te draaien. Als dat lukt kun je weer een nieuwe plaatsen. Doe er wel een goede laag kopervet op om te voorkomen dat ie weer vastrot.wat gebeurt er als ik met me 2 linker handen 1 van me 2 schroefjes heb gebroken die onderaan me cilinder zitten, nou ken me uitlaat nog maar aan 1 schroef en dat is naartuurlek nix,, De gebroken schroef steekt er niet meer uit, Zal ik zeker wel een hele nieuwe Cilinder moeten kopen?
dat de doorsneede 12 mm is.hey,
Op mijn spruitstuk staat tomos en (dan rondje met een streepje erdoor heen) 12 ? wat betekend dit??
Voor de sites kun je hier op het forum terecht, moet je even zoeken waar. Edit: Hier de link: viewtopic.php?t=54weet iemand waar ik een 14/12 carb nieuw kan kopen? welke site of winkel gewoon
haha klopt bijna:P er zit alleen geen begrenzer in mijn spruitstuk maar in mijn cilinder. JA in mijn cilinder. Zit een ijzere buisje in krijg ik met geen mogelijkheid eruit. heb al geboord (boor kapot). Ben al bij brommer winkel geweest kregen hem er ook niet uit:(. dusja"...... nieuwe cilinder nodig. Maar moet dat persee een ei-cilinder zijn??Ik meende dat onbekend een A3 S25 heeft. Dat zou het model moeten zijn met 1 versnelling, ei-cylinder en encarwi carburateur. Op alle spruitstukken staat ø 12 mm, alleen bij de nieuwere Dellortho carb's zit er een begrenzingsbusje in. Het spruitstuk van de "oude" encarwi carb is niet te ontgrenzen.
Dus onbekend, je mag het zeggen of ik het bij het juiste eind heb.
Ja, alle A3 modellen zijn met een ei-cylinder uitgeleverd. Het overgangsmodel heet A35 en kan nog met een ei-cylinder of met dat nieuwe membraaminlaat zijn, maar iig met de carb midden onder het frame (encarwi/ei of dellortho/membraam).haha klopt bijna:P er zit alleen geen begrenzer in mijn spruitstuk maar in mijn cilinder. JA in mijn cilinder. Zit een ijzere buisje in krijg ik met geen mogelijkheid eruit. heb al geboord (boor kapot). Ben al bij brommer winkel geweest kregen hem er ook niet uit:(. dusja"...... nieuwe cilinder nodig. Maar moet dat persee een ei-cilinder zijn??Ik meende dat onbekend een A3 S25 heeft. Dat zou het model moeten zijn met 1 versnelling, ei-cylinder en encarwi carburateur. Op alle spruitstukken staat ø 12 mm, alleen bij de nieuwere Dellortho carb's zit er een begrenzingsbusje in. Het spruitstuk van de "oude" encarwi carb is niet te ontgrenzen.
Toch maf dat ik een A3-S25 heb met membraam-cilinder.Ik meende dat onbekend een A3 S25 heeft. Dat zou het model moeten zijn met 1 versnelling, ei-cylinder en encarwi carburateur. Op alle spruitstukken staat ø 12 mm, alleen bij de nieuwere Dellortho carb's zit er een begrenzingsbusje in. Het spruitstuk van de "oude" encarwi carb is niet te ontgrenzen.
Heb je deze vanaf het begin al gehad, want naar mijn mening zijn de nieuwere S25 Luxe met een 2-traps automaat uitgevoerd en hebben allen een membraamcylinder. Maar dan spreek ik over bouwjaar 1996 en later.Toch maf dat ik een A3-S25 heb met membraam-cilinder.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten