ik wil da kastje wel recht in het midden zette, maar de rechtse bout is afgebroke dus da zal nie makkelijk wordezit dat ding wel precies op de zelfde plek anders verandert de timing van de ontsteking teveel, en hoe ziet de vonk eruit? blauw?
mn pick up werkt nog gewoon. Hij loopt nu wel maar er komt heel veel witte rook uit, omdat de onsteking te laat staat. Daarom wil ik een nieuwe bobine zonder pick upHet kan misschien wel, maar dan heb een tomos kastje nodig waar je bougiekabel ingaat met 1 kabeltje eraan, of een losse bobine, en dan moet je weten hoe je grondplaat moet staan om zonder pickup te werken, als je vliegwiel ook gebruikt kan worden om zonder pick-up te werken.(dat weet ik dus niet zeker) Het simpelste is gewoon een nieuwe pick-up te halen en die weer op de plek zetten met 1 boutje en zorgen dat de gaten van het plaatje van de pick-up overeenkomen met de gaten in het carter. En dan zorgen dat ie niet meer kan verdraaien/losraken met loctite/veerring.
(het is jammer dat je niet in de buurt woont, anders was ik wel even komen helpen)
hmm komt steeds meer bij,das niet mooi jongen.vervang de keerring ook meteen als je toch alles eraf hebt liggen.veel succes.
ik heb nu da beugeltje in da gat gedaan, maar zo gauw ik mn carterkap er weer op zet maakt de kickstart zon happerig geluid en draait mee als ik aan t achterwiel draai. Hoe komt dat??Dat rare beugelje moet in dat rare gat vallen
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 17 gasten