Zo als jullie al hebben gelezen deden mijn handvaten het niet meer sinds ik mijn neon erop heb gezet.
Ik en mijn vader hebben daar vanmiddag naar gekeken en dachten eerst dat het een draadbreukje was maar dat was het niet, toen naar de schakelaar gekeken, gemaakt en daarna deed hij het nog niet
Toen was het idee om er door een ervaren iemand naar laten kijken, maar toen was ik even de bedrading van me neon aan het wegwerken en zat ik een beetje te denken..
Toen kwam ik tot de conclussie waar ik eigenlyk al een paar dagen over na zat te denken, om gewoon de handvaten eraf te halen. Ik was het gewoon echt zat, er hing een kastje ( zou niet weten wat het was ) ergens onder aan me stuur, dat was dus al geen doen. En de problemen die ik ermee kreeg met bedrading en de werking ervan vond ik gewoon zwaar irritand.
Dit laat dan ook maar weer zin hoe ik ben

Ik neem eigenlijk te vroeg beslissingen..
Maarja, toen dus het eraf halen van de handvaten.
Dit luktte alweer voor geen meter. Het normale handvat had ik met een beetje kit vastgemaakt omdat de opening te breed was dus er gewoon los opheen hing. Maar die ging uiteindelijk het makkelijkst eraf. Maar toen nog het gashandvat. Dit ging zwaar k*#&@#r.

Dus heb ik mijn vaders kracht even gevraagd, maar dit haalde ook niets uit, dus toen maar met het gereedschap aan de gang gegaan

, ookal was ik eerst van plan ze misschien nog te verkopen voor een leifhebber, maarja dit heeft nu geen nut meer, kijk foto.
En vergeet de schroevendraaier niet 
Maarja binnenkort dus ff andere mooie handvaten aanschaffen, die overdags ook mooi zijn

En dan ook maar gelijk tecnigas next chroom met blauw demper

En me banden met whitewalls.
En me velgen zwart spuiten met blauw velglint, maar hier twijfel ik nog aan..