Lijkt mij dat het rubbertje achter het tandwiel gaat.Dus als ik het goed begrijp moet ik de keerring met wat vet (dacht zelf aan witte vaseline) plaatsen, vervolgens de vulbus met wat vloeibare pakking in het midden. Daarna het tandwiel erop, dan een rubbertje van een oude binnenband, dan het borgplaatje en dan de moer? Als ik dit 24 uur laat drogen lijkt me de kans nihil dat die dan nog lekt, toch?
[ Post made via Mobile Device ]
Nr 26 is denk ik de o-ring die in het naaldlager SCE 109P (nr 24) gaat. Omdat ze die los verkopen hebben ze deze er bij ge-paint. Dit o-ringetje is inderdaad een van de oorzaken van een lekkende kickstartas.Het rubbertje wat ik eerder bedoelde, is geloof ik nummer 27 op onderstaande foto van tomosparts. Is dit inderdaad het goede rubbertje? Bij tomosparts staat dat dit rubbertje (en rubber 26) ook olie lekkage voorkomt. Deze nummers zijn die dunne ringen voor en achter het tandwiel helemaal onderaan.
[ Post made via Mobile Device ]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten